seriöst, dra du åt helvete

vet inte om det är mina hormoner som spelar mig ett spratt men det du senast skrev gjorde mig riktigt sagt förbannad. du känner dig "sviken" som vi fortfarande skulle ha en relation till varann? förstår du inte nu efter mitt beslut att jag gått vidare, för länge sen så är det dig det är synd om. du ska veta det att hur det än går nu så kommer jag aldrig ångra det här beslutet. självömkan kan du ägna dig åt på din egna kant, för hur mkt jag än skriver om hur mkt jag inte tycker om dig just nu så kvarstår det faktum att det här som håller på att hända är större än dig, större än något annat.
det här ett beslut som jag aldrig tänker be om eller ska be om ursäkt för.

ord går inte att beskriva hur underbara folk har varit i min omgivning. tack för att ni lyssnar, låter mig prata om det om och om igen och för att ni frågar hur det är med mig. det betyder allt att veta att man har folk som står bakom än, vilka beslut man än tar i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0