sex me up

jag låg med justin timberlake inatt. han var allt jag hade föreställt mig och mkt mer. så när jag vaknade gjorde jag ALLT för att somna om igen. haha. jag vill byta frikort alex, jag vill ha justin som det nu. ha.

jag har laddat hem avsnitt nu på nip / tuck säsong 4. jippi. hann ju aldrig se klart dom där hos joakim och det är med spänning jag börjar kolla nu. hihi.

sen kom jag på mig själv sittandes på zoovillage och hade cravings på nya kläder. men icke! denna månad är en klädfri månad, dvs att jag inte får handla några kläder. det är psykiskt påfrestande. sen får jag inte träna och jag får inte sola för min förkyldning eller gå ut o gå... så jag ligger i soffan som vanligt. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0