spiderpig, spiderpig

förlåt! mitt internet är nere hemma så jag skriver från alex. hihi. mkt har hänt sedan jag skrev men det är FÖR privat att ta här. så här sätter jag en gräns på mitt liv på vad som jag delar med mig till alla er där ute. hur det än går nu så kommer jag skriva mindre i denna blogg. det som tar upp nästan hela min vakna tid nu kan jag inte skriva om, så då är det ingen idé att skriva alls tycker jag. men vi får se, jag kanske hittar tillbaks hit. det ska bara lägga sig.

Peter, min arbetskollega har hittat till den här bloggen så där försvann även mitt snack om mitt bajs-jobb. haha. och vet ni? igår fika vi alla på jobbet och då drar han upp hur mkt jag smutskastat mitt jobb här på bloggen. tack peter, tack ska du ha. (jag tar dig en vacker dag, då gör jürgen upp!) moahaha.

nej, nu ska jag ringa till min mor.

och inget skrivet om alex i detta inlägg... det är helt otroligt!
alex<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0