this is my 9 crimes

jaha. då var det onsdag och jag går på att börja jobba igen. det känns okej (vågar inte skriva något annat när min arbetskollega peter smyger omkring här)  men det är bara för att vi får smörgåstårta idag! tänk er vad gott. jag har enbart ätit frukost idag för att magen ska kurra när jag går till jobbet. hihi. en sån liten sak kan göra mig så lycklig. det är något allvarligt fel på mig, jag vet.
annars har jag haft en mkt produktiv förmiddag. jag har varit ute o gått, fixat här hemma i form av diskning och dammning och börjat organisera lite i min garderob. jag är duktig.
försöker få ihop ett schema till statt också. börjar knyta ihop säcken nu. slipper tänka på det.

sen är jag nervös för i morgon. jätte nervös fakiskt. intalar mig själv att det kommer gå bra, men man var ju aldrig.

nej, lite smink på det här likbleka ansiktet och ett ombyte så är jag fit for fight igen.

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0