toblerone i min ensamhet

jag är trött, vilken shock va? trött och helt ensam. jag är beroende av två saker i mitt liv. mina vänner och alex. just nu känner jag mig bara ensam. jenny är ju med hennes nya kille henrik. ja visst vet ni, äntligen har en kille lyckas fånga henne. nu är det bra jossan kvar, men det berget är svårt att bestiga. haha. det känns som vi vuxit upp, som min mor sa idag. det är jättekul att jenny har hittat någon, för det är hon verkligen värd. en kille som genuint gillar att vara med henne, inget spel eller utnyttjande. den tjejen förtjänar det bästa i hela världen. så är det bara. och alla som gått miste om henne får skylla sig själva. det verkar som den där henrik är en bra filur faktiskt. jag brukar vara otroligt skeptiskt till hennes val av killar, men det är för att jag inte vill se henne sårad. och vet ni? han spelar gitarr och sjunger som en gud tydligen. gitarr är ett plus.
och alex är i uppsala och är på kurs. pust. kom hem och håll om mig! tråkigt att vara ledig från jobbet och inte umgås med honom.

joakim var här idag. var tvungen o prata och det var kul att se honom. han såg ut att må bra och det är kul. skönt att få prata med honom också. någon dag i framtiden hoppas jag att vi kommer att kunna vara vänner.

nu mår jag sjukt dåligt och måste lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0