tunisien kanske?

jag är trött. men måste skriva av mig lite. min blogg är min blogg, det är bara att inse.

det gick trots alla mordhot och onda blickar till morfars bög hund Cajang bra idag. jag var ju bara med henne i 6 timmar, men det var enligt min mening 6 timmar för mkt. jag har varit på alex ganska mkt om en liten vovve. eller varit på och varit på... vi har en deal han o jag, eller två rättare sagt. vi skaffar vovve den dagen han sätter sin fot på Oleary´s som ska öppna här i stan och vi skaffar vovve den dagen jag skaffar körkort. jag ska gå till bilskolan nu och skriva upp mig för teoriprov. hihi. och vi pratar hundnamn, så jag känner nu att det är på rätt väg det här. hihi. nu vet ju jag att man måste bo tillsammans för att det ska funka med en liten vovve... så... ja... vi får se=) så avsmak för vovve har jag verkligen inte fått efter den här dagen, tvärtom, MEN det ska vara en oppfostrad och gullig hund.

nej jag måste klubba ner mig i min säng och läsa Privat nu. Gynning skriver mkt bra måste jag säga! hon är en mkt smart flicka. jag är kär i henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0