3- års kalas

snart ska vi iväg på kalas, alex o jag. det är alexs kusin ludvig som fyller 3 år. sötare kille får man leta efter=)
idag vill jag inte jobba. alex o jag var på systemet förut o då slog det mig hur länge sen jag hade en fylla här hemma. gah. idag är jag sugen på att vara full med mina vänner. ibland suger det att jobba helg.

imorgon är det söndag. söndagar är snudd på heliga för alex o mig. det är en dag man gör så lite man bara kan och myser mest. en dag då man hela dagen är iförd mysbyxor. men denna söndag blir annorlunda. Harrys från västerås ska komma o ha personalfest hos oss. det finns inge värre fok än restaurangfolk i fyllan. så det blir för mig att jobba det. suck.

annars är det bra med mig. jag är tok kär och jag är inte längre sjuk.
just so you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0