det där med stil

jaha. trött är jag men har hunnit med ett läkarbesök på morgonen samt så har jag inhandlat en jätte stor tavla för en massa pengar. oh, jag har gjort av med mkt pengar den här månden. skönt att få börja jobba igen så jag inte kan göra mig av med med slantar. men konst kan jag lägga hur mkt pengar som helst på. hittar jag någon tavla jag gillar så är prislappen inte viktig. det lägger jag hellre pengar på än alla kläder jag handlat den här månaden=)

idag åker jag o alex till grebbestad. wiehie. först lunch med jenny o sen ska jag börja packa.skönt o komma bort lite och med alex förstås. hade någon sagt till mig för tre månader sen att mitt liv skulle se ut såhär nu skulle jag skratta hejdlös. jag är väldigt glad att jag har alex. han gör mig glad och jag är jätte kär i honom. och idag ska jag träffa hans föräldrar. jag är inte så nervös, men det kommer väl. är dom lika goa som honom så har vi inga problem. haha.
kommer tillbaka på lördag så försök alla där ute att klara sig utan mig i några dagar? var starka, okej?

kyss mig i arslet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0