hallå där!

i´m back. hoppas det är bra med er alla där ute och det inte har varit allt för tomt utan mig.
vill ni att jag ska berätta om min helg? okej då.
i torsdags så åkte ju jag och alex till grebbestad för att umgås med varann och med hans familj. på torsdagen var det väldigt lugnt med lite god mat och bara massa prat. mysigt liksom. hans föräldrar och 2 bröder är väldigt mysiga. det var ju inte något att vara orolig över. haha.
på fredagen så var vi uppe med tuppen och satt på några klippor ett tag över grebbestad. låter det romantiskt? det var det också. hihi. sen shoppa jag lite i vanlig ordning och vi luncha med kjell (alex låtsaspappa) och lite sådär. på kvällen var det kräftkalas (jippi med tanke på att jag inte äter kräftor. haha) men jag fick hemmagjorda pizzor så jag klaga inte. berusad blev jag den kvällen. men kul var det. många skratt bjöds det på den kvällen. på lördagen var vi ju tvungna att åka hem för jag skulle jobba, tyvärr. hade gärna stannat en eller två dagar till.
sen jobba jag hela lördagen. en kväll som tog på mitt psyke något så fruktansvärt. fy.
och igår så var vi bara... mös med bra filmer och en massa idol repriser. men ni missa inte chipp chopparen som sjöng i don´t wana miss a thing va? herregud. skönt att det börjat igen, och att alla repriser går på söndagar. då har alex o jag att göra. hihi.
med andra ord hade jag en toppen helg, återigen med alex. vet ni? den här veckan har han inte åkt till sthlm. han är sjuk. hihi. jag var inte beredd att släppa honom ännu.
det känns så sjukt bra med honom. såhär har jag inte känt på länge.
 jag är jätte kär i honom.
det är på riktigt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0