here are my heroes

dom här två människorna är mina stora idoler. jag behöver den där boken. alex ska kolla efter den i sthlm annars ska jag leta i hela örebro efter den. i need that book.
gynning för att hon är sig själv och har otroligt mkt skinn på näsan, hon har humor, kan skoja om sig själv och hon har en skön självdistans. Alex Schulman för att han skriver den bästa bloggen, för att han är vass, skriver så otroligt roande och för att han också har en skön självdistans. det finns 3 bloggar jag följer slaviskt.... calle schulman, alex schulman och alex fru katrin schulmans blogg. men alex gör min dag.
och det bästa är att de två bästa profilerna nu i sverige  har kommit ut med en bok. det är genialt!
image11




nu ska jag moppa mina golv. jippi.


Kommentarer
Postat av: Ankan

Den boken finns på CDON om du inte redan har den, eller inte redan sett att den finns att köpa där :)

2007-09-30 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0