hor internet

jag har ett problem. jag har gett mig på att försöka installera en rauter (eller vad det nu heter) för att få en trådlöst modem. men den har nu gjort så att  hela mitt internet än nere. jippi. jag hatar internet. därav mitt uteblivna bloggande. sorry guy´s.

denna helg har varit en mkt bra sådan. jag har varit i örebro med alex i fredags. vi var på ikea, sprang på stan, åt gott och gick på bio. en mysig dag helt enkelt. i lördags bokade jag, dank, jenny, jossan o alex bord på harry´s där vi åt gott och drack ännu mer. haha. det var den roligaste kvällen jag hade på länge på anrika stadt´s hotellet. haha vad många minnen som vi kommer skratta åt länge.
kul är också att alex kan vara med mina vänner, för han säger i alla fall att hade det lika kul som jag hade det=) han är så go, min pojkvän. han ställer alltid upp. han tycker om mina vänner, det betyder himla mkt i ett förhållande det. 
igår var en mindre rolig dag, så bakfull som jag var då var det länge sen. ojoj i min lilla låda. men tur hade jag alex vid min sida som passade upp på mig. äta på harry´s när jag är ledig kanske ni tänker? haha, jag med. men dom har god mat där hade jag hört. haha.

så på min lediga dag sitter jag nu på jobbet och knepar ihop ett schema. men det var bara en ursäkt att komma hit så jag fick skriva av mig här i min blogg. oh så genomskinligt. dank är med mig och snart blir det mat... på harry´s såklart. thihi.

på fredag blir det förhoppningsvis fest igen. då åker jag, alex, dank, jenny, jossan, jessica o magnus till karlstad för o se takida. sedan har vi bokat hotell allesammans. tänk er vad mysigt. fast jag är mest ute efter den där hotellfrukosten. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0