ibland så

då var det måndag... denna dag alltså. jisses.
alex o jag har inte gett varann nycklar till varandras lägenheter (vilket efter denna incident måste ändras på darling. hihi) så i vanlig ordning när jag lämnar hans lägenhet på måndags morgonen så låser jag hans dörr och slänger in nyckeln i brevinkastet. och mkt riktigt även denna måndag. dumt med tanke på att i samma sekund jag släppte ner den insåg att jag glömt min jacka i lägenheten, där mina nycklar låg. så där stod jag utan nycklar varken hem till mig eller till mina föräldrar där extra nyckeln ligger. jippi. ringer förbrilt till min mor som inte vill svara. ringer till fastighetsägaren och han var heller inte där. så jag går till paris och väntade... i cirka 2,5 h på att bosse skulle komma hem från jobbet och cykla o lämna min nyckel. ibland känner jag mig dum. detta är en av gångerna.

men jag har jobbat idag! min första dag på harry´s och jag måste säga att jag tyckte det gick ganska bra. mkt nytt men jag kommer lära mig. fick även schema idag. som det ser ut nu så kommer jag kunna vara ledig varannan helg, vilket är bra. förut kunde jag ju jobba hur mkt som helst. men då hade jag ju bara mig själv att tänka på. nu har jag ju min alex och vi har ju bara helgerna att träffas på liksom. äckliga stockholm. hihi.

första natten i lägenheten nu också. och då sover jag själv. duktig va?!

damn i miss him. men okej, måndagar är värst.

imorgon blir det lunch med dank o sen måste jag ha något nytt klädesplagg till grebbestad... någon söt klänning eller något sånt.

nu börjar jag bli trött.
sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0