ja jag är sjuk

kände att det var på gång på jobbet igår. ni vet när man får stickningar i nacken? då börjar man bli sjuk. kom hem o la mig på en gång o kallsvettades något så grymt. ni som inte varit i min lägehet vet inte hur varmt det är här inne och här låg jag, med duntäcke och en filt och frös. sov inget i natt typ. har sjukanmält mig från jobbet också. det känns pissigt. jag hatar att vara sjuk från mitt jobb. det känns som jag inte ställer upp för dom, att jag sätter dom i skiten och jag vet att harrys klarar sig utmärkt utan mig, men jag hatar den här känslan. att man inte ställer upp.
så nu ligger jag o kollar på något lekprogram på trean. där man ska ringa in o gissa rätt ord. dom måste sluta med såna program, där programledaren pratar i en ton hela tiden och pratar en massa skit bara. alla låter precis likadana i rösten, ganska kul. en smått desperation och jag älskar deras "konstpauser" när dom för en mikrosekund inser att dom bara pratar en massa skit och sen inte har något mer och säga... så dom säger allt en gång till. men ibland skapar dom tv historia... som den tjejen som spydde i direktsänding. jag skrattar så jag skriker varje gång till det klippet på youtube. "tölp?" och sen spyr hon rakt ut. hahahahahahahaahaha.

det som är pissigast med att vara sjuk är ju att vi har bokat hotell i karlstad i morgon. tjejerna åker ju in ändå men alex o jag får väl avboka. jag ringde till hotellet och jag har i morgon på mig att boka av. jag som sett fram emot karlstad! alex o jag på hotell med mina flickor. utgång och se takida. jag vill! jag måste bli frisk. så är det bara. imorgon skulle vi ju ha lika kul som vi hade i helgen. allt skulle vara perfekt. jag får ångest bara jag tänker på det.

idag kommer min bubbe hem i alla fall och han får pyssla om mig, för ovanlighetens skull. hihi.

nu ska jag kolla på shrek 3 innan oprah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0