jag förstår inte grejen

det där med facebook retar gallfeber på mig. jag förstår inte vad det är... vadå "pokar" någon? nej det är ett fenomen jag inte kommer hänga på. helt enkelt för att jag inte förstår mig på det. så sluta skicka en massa mejl till mig via facebook att vi ska bli vänner, för det kommer aldrig att ske!

idag är det tisdag och jag är ledig även denna dag. skulle tvätta men det fanns ju inga tider. min tvättkorg är pinsamt överfull. men kanske kommer alex med en tvättmaskin till mig. oh det vore guld det. tycker ni han skämmer bort mig? det gör han också! mihihi.

det slog mig nu... jag jobbar bara 3 dagar den här veckan. imorgon, på torsdag och säkerligen bakis på lördag. men ändå. vilken skön vecka!

idag blir det filmhyrning med mig själv och sen ska jag laga kalasgod mat till mig själv. idag ska jag skämma bort mig själv. det sker ju inte så ofta menar jag. haha. it´s all about me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0