jag hatar dig så mkt att jag...

då var det söndag. denna helg har inneburit en tripp till nya IKEA i karlstad där det inhandlades en jätte stor spegel, lite galgar och annat kraffs. igår var vi på marken i filipstad. där handlade jag bara marknads godis. hihi. och sen på kvällen så var vi ute o käka på harry´s med jossan. var riktigt gemytligt. idag är det fotbolls söndag. hoppas på att jag får pina mig igenom en match bara. eh.

och i torsdags, då var det ju harry´s invigningen. det var sådär halvkul att vara nykter när alla andra balja i sig alkohol... jag var partysänkaren kan man säga. men jag hade en pojkvän som drack för både han o mig. haha. men det unnar jag honom. han behövde en fylla efter förra helgen.

jag måste börja jobba snart igen. huh. imorgon tänkte jag småbörja lite bakom baren. får se hur det går. men jobbar bara kort vecka. på torsdag åker alex o jag ju till grebbestad för att hälsa på hans föräldrar. tror ni jag är nervös? nej nej. inte alls. jag darrar av rädsla. jag gör mig inget bra med föräldrar första gången har jag fått för mig. blir otroligt blyg, vilket jag inte ser mig själv som vanligtvis. hihi.

nej nu blir det en massa pussar hela dagen, luncha med jossan o jenny i vanlig ordning på strandcaféet och bara ligga o mysa.
i love söndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0