jag o mitt nyklippta hår

jag rapar vitlök. oh det finns inge värre än att gå o stinka vitlök... jossan o jag åt tacosallad tillhörande den jättestarka såsen. tur jag är själv för denna lukt skulle alex aldrig stå ut med. haha.

idag har jag klippt mig. en stor händelse i mitt liv. men jag vill vara fin till våran tripp till Karlstad ju, alex ska ju inte gå o skämmas över mig=) jag älskar att ha nyklippt hår. sedan fick jag säsong 3 av nip/ tuck skickat till mig så det har jag kollat på en hel del idag. men det handlar om seriemördaren the carver och det vågar jag inte kolla på när det är mörkt ute.. tycker ni jag är en stor tönt? tycker jag med=) sen har jag laddat hem blades of glory o det ska jag se på efter idol.
ni hör ju, ett fullspäckat schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0