vem snodde osten?

oh my lord. jag är trött och ja jag ska lägga mig vilken sekund som helst... men måste först skiva några rader såklart, för bloggandet är som en drog. ha.
efter personalfesten igår för harrys så gick jag till min alex, runt kl 04 och kl 05 ringde hans klocka för att han i vanlig ordning skulle åka till sthlm. men en timma fick vi tillsammans i alla fall. det var jobbigt o säga hej då i morse, det är alltid jobbigt men denna gång har varit jobbigast. men vi har hela helgen tillsammans när han kommer tillbaks. jag är ledig från fredag till tisdag. det ni! det vet jag inte senast det skedde på statt´s hotellet. ledig på schema så. jippi!

nej nu ska jag läsa Vem snodde osten? en bok man måste läsa när man jobbar på harrys. tjobido liksom. jag som vill läsa alex schulmans o carro gynnings bok. i need that book.

sleep tight, hoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0