vilken tv kväll!

jo men visst vet ni... krilla fixar biffen med internet så det är up and running. jag är bäst!

vilken tv kväll jag har framför mig nu. nu snart är det idol, sedan en dokumentär om victoria beckham och CSI samtidigt. det blir att zappa. sen är det boston tea party. är det något fredrik o filip gör så är det säkerligen briljant. och efter det är det Dexter. jag har sett ett halft avsnitt hos alex innan. en helt okej serie men lite för äcklig tror jag i min smak för att se själv på, men sen är jag superkänslig också.haha.

annars är jag trött, mätt sedan Harry´s och irriterad när jag tänker på min lön. jag är ledsen också för att alex är 30 mil ifrån mig. när man är kär i en person vill man ju vara med den så mkt som det går... men det är det vi har helgerna till för.

har även fått delar av lördagen förklarad för mig denna dag. jag kommer inte ihåg mkt men delar av kvällen. inte vad folk sa till mig eller vad jag sa till dom. en riktigt bra fylla med andra ord. haha. och på fredag går vi på´t igen och jag ska jobba dagen efter. eurika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0