4 minutes

jag går upp helt tidigt nu. halv tio ville bebis upp och höll på i tio minuter med att sparka konstant på revbenen, bebis bestämmer redan nu... det är inte bra=)

jo men igår så färga jag ju håret. jag är himla nöjd med färgen, ljust och fint. hihi. tack syster. det är skönt att få komma hem ibland till ens familj och bara få va. vi käka lite mat och spela kort i vanlig ordning. men också mkt skönt att få komma hem tills ens egna hem där man får vara lite ifred=)
imorgon ska jag och Bo på handledarkurs med körskolan. suck och pust vad tråkigt. men efter det får jag ge mig ut på vägarna igen, be aware!

idag ska jag plugga, tvätta lakan till både bebis och oss och ska möta jenny om en timma på paris. en snabbfika och sen en sväng på stan. jag måste ha ett par tygskor. det är inte billigt att ha mig hemma, jag shoppar för mkt... haha.

nej, hänga tvätt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0