äckliga mammakläder

jag skrattade högt och länge inne i alla provrum idag. inte en klänning satt bra och jag såg ut som en säck potatis. mamma byxor är så konstigt sydda, dom sitter inte alls bra. är det meningen att jag ska ha på mig mysbyxor hela dagarna? tydligen.
så klart att det blev shopping till bebis istället=) två bodys till samlingen. men alex sa till på skarpen nu att det inte blir så mkt mer shopping till bebis men sen när jag skicka bild på mina fynd så förstod han också att bebis var TVUNGEN att ha det. hihi.
 


erkänn hur gulliga som helst? i know.



magen vecka 33.



så jävla snygga. haha. och vi kommer få världens bästa bebis.


plugga nu. missa inte barnmorskorna i kväll på ettan kl 21.

Kommentarer
Postat av: madde

Fan va söta kläder! Bebisen kmr kännas sig dyng snygg i dom ;)

2008-04-10 @ 08:35:08
URL: http://maddiseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0