all right now

jaha... ni märker va när alex inte är hemma? då är jag en mkt flitig bloggerska medans på helgerna så försvinner jag totalt, jag förstår att ni gråter blod där ute och väntar ivrigt att det ska bli måndag så ni får ta del av mitt liv. jag förstår.

som vanligt summerar jag helgen för er. håll till godo.

i fredags var vi först hos barnmorskan och bebis har växt hela 3 cm på tre veckor är mkt bra. för förra gången vi var där hade bebis inte växt alls=( så då blev jag orolig såklart och har gått och grubblat i 3 veckor. jag är en tönt. men allt såg så bra ut, men både mamma och barn. hihi. ska börja gå varannan vecka dit nu. 7 veckor kvar nu. det kommer  gå fort. efter BM så åkte vi till örebro där alex´s pour byxor äntligen hade inkommit. han handla jätte mkt, såsom jeans då, en ursnygg kofta, hår produkter och rakgrejer. jag kom hem tomhänt. det har ALDRIG hänt. men jag har handlat så mkt till vårat hem istället som nu är jättefint. alex var jätteglad att komma hem i torsdags. sen när vi kom hem från örebro åkte vi till alex´s mormor o morfar och fika. smaskigt. efter det blev det bara fredagsmys framför tv:n med en massa godis. hihi.

i lördags var jag uppe 07.30. så tidigt har jag inte gått upp på ett år cirkus. bara för att göra högskoleprovet. jag var som en elefant i en poslinsaffär med magen i högsta hugg. folk kolla konstigt på mig så då fick dom konstiga blickar tillbaks=) jag sög i alla fall på provet och kommer ALDRIG göra om det, för helvete vad det var tråkigt.
efter det i alla fall åkte jag hem o vila och sen på kvällen så var jag, alex, jenny o henrik på parmiddag på harry´s. mkt mysigt men alla var mkt trötta eftersom jenny också var med o gjorde kuk provet. kul att komma ut lite tillsammans och det blir fler pargrejer framöver. kalla mig töntig men jag tycker om det.

och igår, hämta vi våran barnvagn. wiehie! den ställde vi hos mamma för vi får inte riktigt plats i våran lägenhet, dom har ju ett helt hus till vårat förfogande. hihi. sen hyrde vi film, laga pizza och bara umgicks.
en kalashelg och nästa blir inte dålig den heller, för då ska vi grebbestad!

nu måste jag skynda mig, jenny kommer och vi ska först till statt och prata skit med våran shef sen IKEA. jippi.

Kommentarer
Postat av: madeleine

haha. det där provet är riktigt skit:D mysigt med grebbestad:) tror dock inte vi kommer komma dit innan juli. funderar på att vara där en vecka och pricka in karnivalen. mycket folk då:D

2008-04-07 @ 12:25:44
URL: http://madeleine1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0