baby converse

Oh jag vill inte vara hemma. haha. helgen i grebbestad har varit toppen som vanligt och det är verkligen helpension med god mat, en massa prat, promenader, lite shopping såklart och bara ha det mysigt.



Blivande farmor o farfar.
 


Finast på Telegrafen.

                                  

Nya huset i grebbestad. Wiehie.           Kallt och ruggit, men fortfarande hur mysigt som helst.
det kommer bli kalas fint.

                                  

Äntligen hitta jag dom!                            Blivande farmor o farfar hann med lite shopping 
Baby converse.                                         till bebis förstås.



och äntligen börjar det bli lite rörelse i grebbestad. synd bara att vi hade så tråkigt väder, men det regna inte i alla fall=)

denna vecka vet jag inte alls vad jag ska sysselsätta mig med. en massa plugg typ.
alex kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0