fniss

jag tar en paus i mitt pluggande som jag hållt på med sedan i morse. äckliga körkort. men jag känner mig mkt stolt över mig själv att jag tar tag i det.
ska snart laga mig själv lite mat och senare ska jag gå till mor o bo där jag bokat tid hos min syster som ska få färga mitt råttfärgade hår. måste ju vara vårfräsch. haha.

igår handla jag för mkt på IKEA, det är konstigt det där. kom där ifrån med grejer jag inte alls skulle handla. haha. men bebis fick en badbalja, tvättlappar och andra badrums artiklar. sedan köpte jag två lampor, två mattor, en kudde, 3 örngott, ljus i vanlig ordning och en massa smågrejer till köket. alex vill gärna vara delaktig i hur vårat hem ser ut men efter 3:e mms:et på olika grejer fick jag tillbaks "du bestämmer". då tröttna han och jag tog mig friheten att handla ännu mer smågrejer. thihi.

efter jag slutat jobba så mår min kropp sååå mkt bättre. jag mår inte alls dåligt längre, orkar mkt mer under dagen och har inte spytt något alls. jag börjar njuta av att vara gravid. haha.

idag har jag kollat på ringar till alex o mig. vi ska även in till strömstad i helgen och kolla på ännu mer ringar. jupp. det är dom ringarna ni tänker på och vi ska bara kolla, mer säger jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0