grattis mor

idag blir min älskade mor hela 49 år. imorgon ska vi gratta henne med grillat och maräng tårta. märligt det där, det är hon som fyller år men det är jag som bestämmer mat och vilken dag vi ska fira henne. jag har makt. moahaha.

det värsta just nu är att jag har en shoppingtokig bästa kompis, jenny. jenny gör inget annat än att hänga i alla affärer här i stan och shoppar. då blir det lätt att jag följer med och trånar efter alla snygga vårkläder. alla bikinis har börjat kommit nu och det skär i mig... jag vill också ha en snygg bikini. mitt hjärta gråter blod. eller i alla fall ha en snygg vårgarderob. men, det kommer blir vårar och sommrar med att springa runt med en snygg bikini, det ligger på is nu bara. haha.

tänk att kunna ha på sig vanliga jeans. oh, jag längtar.

annars är det bra, bilskolan samt fikning med jenny har stått på schemat idag. nu ska jag plocka i lägenheten och ta fram mat som ska lagas till alex kommer.

kanske blir någon majbrasa idag, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0