grus i ögonen

jag är trött. inte för att jag gjort överdrivet mkt idag. inte ett skit faktiskt fram till kl 16. då var bosse o jag ute o övningskörde igen efter ett uppehåll på 5 år från min sida. Skodan hade saknat mig och vi kom tidigt överens. jag körde på stora vägen till och med, jag som trodde att vi bara skulle köra runt på en parkering. icke. jag är stolt och känner att jag visst kan klara det här med körkort.
sen hem till mor o bo för lite mat och kortspel off course. jag tycker om min familj väldigt mkt, mina föräldrar gör allt för sina barn och dom är helt underbara att bara hänga med. har precis kommit hem nu och funderar på vad för gott jag kan äta till barnmorskorna. haha. jag som har varit så duktig o inte ätit godis på hela veckan. hihi.

nej, jag har så ont i röven så jag måste ligga ner, älskar att vara med barn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0