i väntan på min mor

min mor är en väldigt fin människa. jag önskar jag kommer vara en sån bra mor som hon har varit emot mig till bebis. när man själv väntar barn så förstår man sina föräldrar mkt mer. jag tyckte mest att hon klaga och tjata om allt hon kunde komma på när jag bodde hemma. städa rummet, bädda sängen... ni vet, det vanliga. men det var ju bara saker som man gör, man städar sitt rum och bäddar sin säng. det var inte något att jag skulle hjälpa till hemma eller något sådant, bara saker som gynna mig och ändå så var hon så jobbig. haha.
min mor och jag har gått igenom mkt ska ni veta, ujujuj. jag har testat henne många ggr. trodde hon skulle ge upp och försvinna hon med, men hon höll sig kvar. i min familj är det inte en självklarhet att man gör det nämligen.
jag tycker om min mor otroligt mkt och är otroligt tacksam för hon och bosses tjat och gnäll. även om jag hatade dom just då.
det finns inga snällare föräldrar än mina, men så känner inte alla va?=)

min mor kommer snart och vi ska gå på stan och kolla ut några kläder som jag kan ha. jag är trött på mina mysbyxor. sen får jag riktig ångest över att gå och kolla på kläder. alla vårkläder som kommit in och som sitter förjävligt på mig. jag måste hitta något idag.

nu, the hills. hoho. bättre serie finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0