jag har flyt

jag är så jävla driftig. igår kom jag på, från ingenstans att det fula kaklet vi hade i köket måste bort. nu. egentligen så ska man inte ha en hyresrätt för att lägga pengar på lägenheten gör man ju inte då. renovera köket skulle dom gjort innan jag flytta in, men det har inte skett någon förändring. men som det geni jag är så åkte jenny o jag till Hallberg´s idag och jag köpte fusk kakel. alltså klisterlappar som jag fäst nu på alla kakel plattor. 175 kr kostade den här förvandligen + att jag fick något att fördriva denna onsdag med=)

                                        

innan. kolla kaklet, fint va?                            och TADA! efter. ignorera diskbärget.


annars så har jag varit ute o gått med Jossan idag. hon har skaffat pojkvän! jo visst, du läste rätt. det fick mig att inse att man är ganska gammal nu. haha. till och med jossan blir seriös liksom.

jag får ge mig ut att övningsköra från och med idag förresten! jag är himla glad för det och nästa vecka ska Skodan få sig en jävla åktur. haha.

och så missar ni inte barnmorskan idag som vanligt kl 21. lova?

Kommentarer
Postat av: madeleine

åhh! blev jätte fint ju! jag så barnmorskorna. älskar det programmet:D borde vara en timme istället:)

2008-04-17 @ 09:02:09
URL: http://madeleine1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0