jesus he knows me

helgerna går för snabbt. då sitter jag ensam här igen, med kanon väder utanför mina fönster och slänger i mig frukost. jenny kommer om en stund och vi ska sola. vart vet vi inte än. haha. så är det när man inte har balkong. att inte ha balkong har aldrig stört mig förut, men det vore gött att ha något som man kan öppna upp.

den här helgen har alex o jag inte gjort ett skit, typ. i fredags var vi inne i örebro och beställde soffa. den hämtar vi på fredag. wiehie! en ordentlig, jätte stor och inge IKEA skit och en som hela våran familj får plats i. hihi. oh den ska vi ligga i hela helgen. sen har vi varit hos alex´s mormor o morfar och solat och bara varit. ätit god mat och bara kramats och skrattat hela helgen. såna helger är sköna dom med=)

den här veckan måste jag plugga, plugga och plugga. sen ska jag fixa i vardagsrummet tills soffan kommer. möblera om gör jag gärna igen. not.

nu, pannkaka och sylt. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0