just a magic tuesday

jag vill inte upp till bilskolan idag och plugga. jag vill inte! men vad ska jag annars göra med mitt upptagna liv? haha. nej jag behöver verkligen gå upp dit o mata frågor på datorn, det är så jag lär mig något ju.

gårdagen bara flög förbi. först solning med jenny vid näset. vi drog fram en filt och hade med oss tidningar och fika, som två pensionärer. haha. det var mkt mysigt. sen ringde karro och jag följde med in till kristinehamn där vi besökte maria, julia, frida o anders. satt ute där o snacka skit som vanligt medans dom små underhöll oss. det är nog det jobbigaste, att vara med små barn när man själv snart ska få gosa med en alldeles egen. men mer redo för att bli föräldrar tror jag aldrig att vi har varit, eller ja... redo är man nog aldrig.  jag tycker det är så konstigt, hur man kan älska någon så mkt som man aldrig mött?

nej in i duschen och försöka bli lite fräsch. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0