mamma ledig

jaha... då ska man vara hemma i 1,5 år från och med den här veckan om allt går som det ska. det är riktigt skönt att inte gå till jobbet ska ni veta. känns konstigt men skönt. vad där igår och hjälpte jenny med lite saker och ska dit snart igen för de ska inventera... men jag får gå hem när de andra ska börja jobba, wonderful!=) jag kan inte släppa allt riktigt än, jag erkänner.

min första lediga dag bestod av fika med maria, karro och jenny + lilla goa emilia, julia och frida som skrek konstant i en timma. lilla tjejen har kolik. marias älsta barn julia är cirka 1,5 år och frida är kanske 1,5 månad nu däromkring och att hon orkar med två små barn är ett mysterium. jag fick i alla fall öva till det som komma skall och blev inte avskräckt, tvärtom... jag vill ha bebis nu och mysa med! kolla även på tv serien barnmorskorna på svt, jag blev inte avskräckt där heller, alex skratta och jag grät mest=) har tvingat honom att kolla på det i morgon. hihi.

och nu håller jag på att boar för fullt här hemma, allt för att få så mkt utrymme som möjligt tills bebis kommer.

tråkigt att färjestad är utslagna nu förresten, jag kolla faktiskt på matchen igår, utan alex! han blev jätte förvånad. han var o kolla på hammarby matchen igår i ljungkile och var så glad över att "vi vann"... som han är en nyckelspelare i laget. haha! varför måste alla killar vara intresserade av sport? jag skulle bli jätteglad om alex var intresserad av so you think you can dance?, grey, the hills eller någon sån riktig tjejserie.

nej borsta tänderna och sen iväg. idag blir det mysbyxor till jobbet... wiehie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0