Mina tAKiDa

äntligen får takida lite cred! jag stod och laga mat precis och hade på radion som spela curly sue och det gör dom jätteofta tydligen. wiehie. curly sue är så förra sommarn, med grillfester och allsång. haha. redan när vi var uppe på releasefesten i sundsvall för takidas nya album så spela vi sönder den låten på vägen hem. bra killar det där, kolla precis på videon på youtube, dom har blivit feta. haha.
det enda som gör att jag inte kan tycka om det här bandet till 200% är att dom stavar takida med små och stora bokstäver, så som man gjorde när man var fjorton. dagens i-lands problem.
"den här låten är till jossan". haha.

konstigt det där att de flesta minnen man har och pratar med vänner om är när man festar... man gjort bort sig i fyllan eller det är då grejer händer. nu har jag varit nykter i 7 månader och saknar det inte för en minut. jag ska aldrig mer vara full känner jag nu. fulla människor är det värsta som finns. däremot sitta med vänner, lyssna på bra musik och skratta åt varann och dricka vin är himla kul o det saknar jag. men dom här skit-i-byx-fyllorna är så över. jag ska ju faktiskt bli mamma. haha.

nu so you think you can dance.


Kommentarer
Postat av: Christel

Som när vi var på Gotland 25-30 personer! Riktigt blandad kompott! Då var det allsång, gittar och dragspel! Då var det riktigt trevligt! Me like!

2008-04-03 @ 12:14:35
URL: http://christelsanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0