pojke eller flicka?

jag vill också veta om vi har en pojke eller flicka i min mage! :P okej, kul att inte veta också men det är olidligt! man kan planera så mkt mer då. men vi får en pojke, det känns liksom i hela kroppen att det är så, och får vi en tjej så kommer den få det svårt med påtvingade hammarby tröjor. haha. jag bryr mig inte vad det blir, bara det är frisk bebis som kommer ut så är jag mer än nöjd, det är bara att den här väntan suger hästballe.

idag har jag varit hemma en månad. det har gått fort enligt min mening, det har alltid funnits något jag har sysselsatt mig med. men en månad kvar... jag har ju faktiskt inte packat bb väskan eller tvättat bebis kläder, det är himla bra för att vara mig. vill att det ska va fräscht och sätter i gång med det nästa vecka tror jag.

annars idag har jag varit på horbilskolan i vanlig ordning, men det gick bra idag. det känns bra.

imorgon kommer alex! sen har vi fullt upp framöver känns det som. på torsdag ska vi till mamma som fyller, fredag barnmorskan, lördag åker vi till uppsala för att hälsa på min släkt och kommer hem på söndag igen. men det blir bara för mig att åka hem o packa för på tisdag åker jag till grebbestad utan alex. blä. men skönt att komma bort. han kommer upp på torsdag för hans bror, calle konfirmeras. mysigt med grebbestad och jag längtar! då blir det helpension i några dagar igen och hoppas på bra väder. alex familj är bra härlig.

nej, nu ska jag sy kuddar igen. ibland ger jag mig in i projekt som är bra jobbiga. det låter som en bra idé i mitt huvud men i verkligheten är det bra jobbigt.

Kommentarer
Postat av: madeleine

tror också att ni får en kille:D jag kunde inte låta bli att fråga när jag låg där. ville sååå gärna veta. skönt med grebbestad nästa vecka! kraam

2008-04-29 @ 19:50:47
URL: http://madeleine1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0