prisa gud!

här kommer skatteåterbäringen! jag har alltid fått tillbaks ganska mkt men det här året slog jag alla rekord! det passar inte bättre för två unga, blivande föräldrar att få lite pengar att börja sitt nya liv med. wiehie.
det här kommer bli en bra dag.

snart ska jag till kristinehamn med karro för att hälsa på maria igen. tjejfika är alltid mysigt. sen ska jag på äckliga handledarkurs ju. bläää.

alex kommer hem sent ikväll. men ikväll får vi äntligen sova med varann igen. tjobido. och i morgon bitti åker vi ju till grebbestad över helgen... vi ska inviga något ställe som öppnar för säsongen igen med god mat och något band som spelar. det kan bli kul. skönt att det börjar bli lite rörelse där nere, för det är så jäkla mysigt.

nej frukost nu, sen väntar jag in alex mormor som ska komma förbi. världens bästa mormor ska jag tillägga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0