torsdag betyder alex

idag kommer min älskling! äntligen. det är på riktigt extremt jättejobbigt att han är borta nu. förut jobba ju jag ändå och hade ett liv. nu är jag hemma och bara blir tyngre och tyngre=) allt kan jag inte göra längre och på kvällarna när min rygg är som värst så är det skönt att ha någon hemma som kan hjälpa mig runt i lägenheten. haha. jag skulle behöva sånadär hjälpredskap som pensionerena har. så jag kan sätta på mig mina strumpor ordentligen och sånt. haha!

nej, nu ska berget med disk bort och alla dammtussar på golvet. det är helt sjukt. för två veckor sedan damma jag, damsög och våttorka alla golv och nu så är det skitigt igen. jag blir galen!

imorgon ska vi till barnmorskan igen. får vi se om bebis växt något. det känns inte som det på så kort tid, men hoppas det. jag hoppas ni alla där ute såg barnmorskorna igår? jag kan inte förstå att om en månad drygt så är det jag som ligger sådär och skriker. om en månad ska alex o jag bli föräldrar. helt sjukt underbart. när jag ser det programmet så vill jag föda bebis på en gång. jag är så sjukt förväntansfull och kommer vara laddad till tänderna.

ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0