with you

ja men då är även denna helg avklarad. det går alldeles för fort. men denna vecka är en kort vecka så alex kommer hem redan på onsdag. wiehie! då fyller min mor så då blir det grillning.

iaf, denna helg innebar en ny, jätte soffa som fick plats i lägenheten utan problem. det bästa köp vi någonsin gjort och vi har legat i den så mkt vi har kunnat i helgen. vi har denna helg även hunnit med att storhandlat på ICA Maxi i kristinehamn (vuxenpoängen haglar tätt nu), varit på IKEA och bara handlat saker vi behövde faktisk och varit inne på babyproffsen för att handla blöjhink och diverse hygien artiklar till bebis, hyrt film och bara tagit hand om varann i vanlig ordning.

idag har jag fullspäckat schema. nu till bilskolan för plugg. sen ut o övningsköra med bosse och ska följa med hem till dom för att sy kuddfodral till nya kuddar vi köpte på ikea igår samt att syster ska slinga håret på mig. puh, ni hör vilken upptagen kvinna jag är. haha.
har kollat på nätet om det är okej att slinga håret under graviditet och det är grönt. mest jag som är nojjig för alla möjliga konstiga grejer. och by the way, ångesten jag skrev om i förra inlägget har lagt sig, för nu... men vänta ni bara, om två veckor kommer jag vara lika töntig igen. haha. kan ni tänka er att vi är i vecka 36 nu?

Min graviditet - BF Tors 29 maj 2008
Uträkning utgår från dagens datum: Mån 28 apr 2008.
Din graviditet startade Fre 24 aug 2007.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 7 sep 2007 (ägglossningen).
 Du har gått 248 fulla dagar av 280 (89%).
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 3 fulla dagar(v35+3).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 29 maj 2008
Du har 32 dagar kvar till förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0