mina älsklingar

idag kommer äntligen alex hem. majken och jag saknar honom så. men den här veckan har gått fort faktiskt, eller det gör alla nu för tiden. men det är mkt som ska hinnas med på dagarna. idag har vi äntligen kommit överens med kyrkan i grebbestad om dopdatum, det blev när det passa för alla vilket är kanon.

och när tjejen sover så springer jag runt i lägenheten som en skållad iller och packar ner våra grejer i flyttkartonger. men nu ska jag unna mig ett avsnitt av so you think you can dance. jag har laddat ner säsongen som går på tv nu för det går för sent på kvällarna för mig och majken, kl 22 ligger vi och dyngsover. haha.

min sambo har börjat spela bandy igen vilket är mkt kul så snart blir det att sitta och heja på honom på matcher. det som suger är att det är träning på torsdagar och när han väl är hemma så vill jag ju vara med honom, men han måste ju få ett liv utan oss också ibland. hihi.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Saga brukar kika in o titta till hur majken har det ibland oxå =) Hon är jätte söt..

2008-08-28 @ 17:54:16
URL: http://annakay.blogg.se/
Postat av: mia

Hej vännen! Va stor hon blivit jisses vi måste ta o få till en date! Kan vi inte försöka ses till veckan eller har ni fullt upp? När går flytten?

Sköt om er !

2008-08-29 @ 20:20:28
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Calle

Min SchteeK Bror! :)



Kommer ju snart till er!

vet ju att ni saknat mig <3

2008-09-06 @ 01:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0