sötnosen

det är konstigt det här... ena dagen är det sommarvärme igen (nåja) och andra spöregnar det ute. men regnet har inte stoppat majken och mig ifrån att gå på stan och shoppa. vi köpte en jättespegel på vita rummet till alex i födelsedags present. jag vill inte gå tomhänt därifrån så jag köpte mig två fina kuddar till soffan. sen var vi på bokia, hälsade på karro på paris och gick och hämta bilder på majken som vi tagit på Saxin. det blev en bild på hennes hand, en på en fot samt en bild när hon ligger och ser söt ut och en som hon gallskriker på. vi är mkt nöjda med dom och det är något roligt att ha när hon blir större sen.

sedan i morse var världens bästa farmor här och klämde lite på henne. hon är bra den där kvinnan.

idag blir det syskon mys. syster kommer hit och vi får se vad vi hittar på. jag tänkte äta godis och prata skit. hihi.

jag har även hunnit att mejla karlstad universitet, ja ni läste rätt. jag ska ta tag i mitt är det tänkt.

jag är så produktiv så hälften vore nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0