vart tog jag vägen själv?

jag förstår mig inte på er där ute som har små barn och hinner blogga. haha. hur får ni tid till allt? okej att man börjar komma in i allt nu med att vara småbarns förälder, men fortfarande så flyger dagarna förbi. det känns som det bara är morgon och kväll.

majken och jag är själva nu för alex har börjat jobba igen, skit tråkigt såklart men såhär är det, bara att gilla läget just nu. vi ser i alla fram emot att få flytta snart, det kommer bli så himla fint hos oss. hihi. och majkens rum kommer vara finast, en massa vitt och rosa såklart.
fortfarande så kan jag bara sitta och titta på henne när hon ligger på min arm och glömma bort tid och rum.

med mig är det annars bra, upp och ner som för alla tror jag men i lördags slog jag på stort och gick ut med mina vänner på statt. eller ja, statt lämna jag rätt fort men innan var vi på fest hos charlotte som var jätte kul. jag drack ju alkohol för första gången på ett år och efter 2 cider var jag full typ. så det blev varannan vatten för björnfoths del hela kvällen, sjukt kul att träffa folk, men statt är alltid statt och där kommer ni inte se mig så mkt längre, har vuxit ifrån det på sista tiden=) samma människor, samma musik och samma händelser hela tiden.
mindre roligt var det att gå upp kl fem på morgonen i söndags med en huvudvärk som inte var av denna värld för majken ville ha mat. haha. ta det lugnt alla där ute, jag ammade inte såklart utan hade pumpat ut. stod även med den där jävla pumpen på toan hos charlotte lite slirig o var tvungen att pumpa ur, mina bröst höll på att sprängas.
kul var det att träffa ankan, jenny o karro tillsammans och jag tror alla hade kul? skönt att karro var med i alla fall, slapp jag vara den enda mamman på festen. haha, vi som är gamla i gemet.

idag ska jag och min syster boka tid för tatuering. jag o alex ska vara töntiga och tatuera in majken på våran kropp och syster vill göra någon blomma, spännande. sen så hoppas majken och jag att vi ska få träffa johan och annies svea äntligen, majken har tjatat så. hihi.

soo long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0