6 månader

idag fyller majken 6 månader. kan ni förstå hur tiden kan gå så snabbt. 6 månader sedan man blev förälder och äntligen fick se henne när hon låg där på ett kallt sterilt bord med gröna skyddslappar och kolla på mig med en sån blick och hon hade så mkt hår. haha. nu ser hon ut som en gammal gubbe i håret. men det kommer. än idag kan jag gråta när jag tänker på förlossningen och ser bilder därifrån, det är det starkaste man kan uppleva det där. jag är så stolt över våran lilla tjej som bara är för rolig. redan nu är hon så envis, det kommer inte bli lätt för alex det här. haha.
det händer nya saker varje dag och det gäller att man är med.
vi skulle aldrig ha gjort något annorlunda, visst när hon är jobbig på nätterna så kan jag byta bort henne ibland. men så är det att ha små barn. hihi.

idag blir det örerbo med johanna och miranda hoppas jag.

nyfödd till 2 månader:

                                       


                




                                  


3 till 4 månader:


                                         




                    


5 till 6 månader:


                     



        



        



tiden går för fort. vad vi älskar våran lilla sumo.

Kommentarer
Postat av: Karro och Emilia

GRATTIS Majken på 6 månaders dagen. Hoppas ni mår bra. Vi får ta o ses snart igen. KRAMIS!!

2008-12-15 @ 15:20:28
Postat av: Gudmorsan

Saknar er båda två, massor =o) Puss

2008-12-15 @ 23:59:33
Postat av: Anette

Grattis till Majken!! Och till mamma o pappa för att de har fått världens gosigaste tjej! En sån glädjespridare! :o)

2008-12-16 @ 08:18:17
Postat av: Lina och Charlie

Grattis i efterskott till er båda två!! Hoppas de går bra i nya huset och med erat lilla charmtroll. Kram Kram

2008-12-16 @ 12:52:21
Postat av: madeleine & celine

grattis i efterskott majken!! kramar från oss

2008-12-16 @ 13:43:42
URL: http://madeleine1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0