det där med tid

nu när min man är hemma är det mkt som ska fixas med. och vi har lite tid på oss att fixa för vi är borta hela tiden, men inte mig emot=) idag åker vi till sthlm och till mellandags rean. alex jobbar i två dagar så jag, majken och syster åker med för seriös shopping i två dagar. wiehie! sedan på onsdag åker vi till bålstad och till brorsan och hans anette för att skåla in det nya året, det ska bli jättemysigt och något jag verkligen ser fram emot. sedan hem torsdag, tvätta för på fredag så sitter hela familjen björntoh/ kölbro i bilen upp till sälen. jag ska lära mig åka skidor, något jag har sett fram emot. ska även åka längdskidor. majken har vi köpt hörselkåpor till så vi kan sjunga hur högt vi vill på after skin. hihi.
full rulle men det är roligt som sagt.

igår prata jag äntligen med min jenny, oh vad jag saknar henne. då blev allt så verkligt att hon var borta och jag var depp hela dagen. kom hem snart!

och vet ni? lilla tjejen har fått sin först tand. hon är lite gnällig över det och spry hon inte kaskader så dreglar hon som en stor hund. haha. hon är så stor. så går hon runt is sin gåstol och säger ma ma ma ma ma ma... hur stolt tror ni inte jag blir då? hoho.

hoppas ni får ett bra nyår (årets överskattade dag eg) så hörs vi. då ska jag ge er min årskrönika.


Kommentarer
Postat av: Anette

Vi ser också fram emot onsdag :) Mycket!

2008-12-29 @ 09:18:19
Postat av: mia

Herregud! Har inte varit här på ett tag... Grattis o grasttis massa grattis!!! Jösses då ska man hålla sig från vägen då:) Då kan du ju bara rulla över nån dag... Gulliga bilder tänk va det går fort Frida blir snart 1 år lillfisen. Va på statt i lördags o rocka till rydello qvick hade så jäkla kul längst fram o röjde själv haha galna morsan vettu:) Gott nytt på er och ser fram emot en date!

kram

2008-12-29 @ 22:56:57
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0