verkligen

tiden går fort när man har roligt. den hihi. jag har kört hela helgen så mkt jag bara kunnat. vi har en stor bil som jag måste lära mig. skönt med automat, gäller bara att lämna vänsterbenet hemma.
i fredags började vi med projekt slipa-och-måla-om-trappen-till-källaren. något som änu inte är klart som jag ska fortsätta med i veckan för på fredag måste det vara klart då brorsan och hans anette kommer (i think?). på kvällen åkte alex och jag in till örebro för att gå på bio. majken fick vara hemma med moster. otroligt skönt att komma bort bara han och jag lite och vi såg årets bästa film, twilight. herregud vad bra den var! en film i min smak.
sedan blev det lördag och johanna och jag var först på barnloppis därdet inte var så mkt roligt. kom hem med en stor badbalja och en leksak bara. men majken har redan mkt av allt redan=) sedan ägnade vi hela lördagen åt att fortsätta med äckliga trappen som vi även ägnade hela söndagen åt. men jag hann åka iväg en timma för att träna (ja ni läste rätt, ni ska graviditets kilorna + allt det andra äntligen bort) på träningslagret. core stod på schemat och jisses vilken träningsvärk jag har idag. men det är bra, ska jag bära på en 8.2 kilos bebis hela dagarna måste jag ha en stark rygg.

jenny lämna mig för åre igår. något  som känns i hela själen såklart, men det är snart april... typ.

nej idag ska vi se om majken får vara lite mammaledig uppe hos birgit o lasse så jag får fortsätta med trappen. suck. men fint blir det.

                       
bästisar i sthlm...                     ... och här är familjen johansson/ hallstensson



                        
inbäddad i kylan.



                               

att tugga på mammas och pappas vardagsrumsbord är roligt.

Kommentarer
Postat av: Anette

Självklart kommer jag. Det vankas ju kalas :o)

Och alla tillfällen tar man ju att få prata med Majken såklart. Eh..och hennes föräldrar förstås ;o)

2008-12-01 @ 12:01:22
Postat av: Calle

Vet ni om vi ska vara i sälen med er? <3

2008-12-04 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0