ångest

jag får så himla lätt ångest. dom minsta grejerna kan jag gå o grubbla på i flera dagar och det är skit jobbigt. jag försöker vara alla till lags men det fungerar inte. jag ska från och med nu tänka på mig i först och främst.

4 veckor kvar på jobbet om allt går som det ska och det ska bli himla skönt. missförstå mig inte nu för jag älskar mitt jobb och har alltid gjort det. jag har den bästa chefen ni någonsin kan föreställa er och arbetskamrater som man kan skratta oavbrutet med i flera dygn om man ville. jag kommer sakna allt med mitt jobb när jag går hem och är mamma ledig men det är det att jag klarar inte av det längre. jag är inte allert och jag måste sitta ner så fort jag får chansen för min rygg o röv gör så jäkla ont. jag kan inte bära grejer längre och jag är trött mest hela tiden. det här känns som ett naturligt steg att gå hem och vara med min blivande familj. 4 veckor går fort.

behöver jag ens skriva att jag saknar alex eller fattar ni det redan? haha.

nu ska jag försöka sova. bebis har varit igång HELA dagen idag. först på bilskolan sparka bebis så hårt att boken skaka när jag hade den på magen och på jobbet ville bebis jävlas med mamma för att ha fått suttit på bilskolan i fyra timmar och ha tråkigt så den sparka så skönt på min kissblåsa. haha, och nu är det igång igen, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0