helgen

min älskling har åkt återigen och jag lyckas aldrig vänja mig riktigt. tänk er om man skulle kunna ha en vanlig vardag med sin sambo? att träffas på kvällen efter jobbet och laga lite mat och få sova ihop varje natt. wiehie. kanske blir ändring på det framöver men inte just nu... eller ja, det är helt upp till han.

annars har denna helg varit en sjuk sådan. både alex och jag har nysit och hostat ikapp. men ifredags så kunde vi inte hålla oss längre och beställde bebis säng! det blir en vanlig vit med hjärtan inristade i stommen. hur gullig som helst. kommer om två veckor cirka. men vem har bråttom?=)
och i lördags mina vänner var alex och jag med mina föräldrar i ullared. jajemän. kl fyra gick vi upp och säga vad man vill om ullared men det finns riktigt billiga grejer där. vi handla nästan bara grejer till bebis som nu har en hel garderob med kläder att komma ut till=) trots att jag var jättesjuk så gick det ändå bra, det var så lite folk och kl 12 var vi klara för att åka hem igen.
igår så pysslade vi hemma hela dagen. satte upp hyllor, ordna med lampor, organisera alla saker, ni vet såna där roliga saker som man måste göra ibland. vi gick utanför dörren en gång och då var vi på willys och handla. en mkt skön dag=)

så min helg har varit en bra sådan, en sjuk men bra. hur har eran helg varit?

nu ska jag kolla på film. tror det blir Sicko eller dagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0