just a magic monday

när alex inte är hemma så är det bara tomt. det är tomt att komma hem från jobbet och inte ha någon som möter en med en kram. i sängen har jag ingen att brottas med täcket om. jag har ingen att säga till att lägga sig på sidan för han snarkar, något han jämt yrvaket förnekar. ingen att säga jag älskar dig till innan jag somnar in och ingen att lägga mig intill i sängen mitt i natten efter att ha varit uppe o kissat för 10:e gången. det är bara tomt.
nästa vecka åker han till göteborg för jobb. vi får se hur det går med det där. får alex jobb där på heltid så kommer bebis och jag nog följa med alex ner. vi är en familj och det kan vi inte vara om han jobbar 30 mil bort ifrån bebis och mig. men vi får se, det är himla luddigt. vi letar lägenhet lite i alla fall.

vet ni vad? idag har jag suttit på bilskolan hela dagen... jojo, det är sant! jätteduktig var jag och klara ett av fyra fest. men vet ni hur tråkigt det är? om ni alla där ute som läser har körkort så vill jag bara påminna er alla om hur mkt det suger. alla viktfrågor med släp är en särskild favorit. bläääää. men i morgon ska jag dit igen, på´t bara.
sedan fika jag med jenny och sen sprang jag till jobbet för att göra punktinsatser där. haha.

hoppas bebis somnar snart för nu är mamma trött och vill sova. för när bebis är vaken då kan jag inte sova ett dugg, det är fullt ös nu efter en lugn helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0