mina bröd

idag var jag hos doktorn och får reda på fredag om det är något fel på mig. dom tog prover i näsan på mig av alla ställen på kroppen. obehagligare sak har jag aldrig varit med om. men det är skönt att jag tar tag i saken och gör tester i alla fall.
jag får panik av att bara vara hemma. idag har jag till och med bakat! det ni. så snart ska jag smaska på nybakat bröd. imorgon ska jag till jobbet som det ser ut och som jag känner mig och jag längtar! dom på jobbet är som en andra familj och jag har missat så mkt skvaller och skratt. vet inte hur det ska gå när jag kommer vara mammaledig. jag kommer hänga där varje dag med bebis och fika med alla. haha.

för övrigt har det varit fullt ös idag i magen, det är skönt att veta att allt är som det ska med bebis. att det är jag som mår dåligt och inte knodd.

nej nu ska jag kolla hur det går för mitt bröd i ugnen... vilken husmor jag är. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0