my love

Idag kommer min älskling hem! jippi. när man är sjuk och sliten så vill man inget hellre än att få bli ompysslad och bli kramad på. och som jag ska kramas med honom idag. wiehie. jag börjar jobba kl 18.00 så då får vi lite tid tillsammans innan jobbet. lycka.

på lördag ska vi hämta pjälsängen på babyproffsen. wie. jag sa att i mars skulle vi sätta ihop den men alex tyckte att vi lika gärna kunde göra det i helgen så alla lösa grejer försvinner. okej då=) tjatar han så. hihi. så i helgen blir det för mig att tvätta små lakan och örngott.

nu är det dags för den obligatoriska filmen innan oprah börjar. mystic river har jag laddat hem och det är en film jag tror starkt på. sean penn är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0