tillbaka till verkligheten

jaha, då var det måndag igen och alex åkte som vanligt till sthlm i morse. det är redan jättejobbigt att han är borta. mest för att jag ska till barnmorskan idag och börja mäta magen och lyssna hjärtljud och det missar han=( men ska vara på barnmorskan idag om att byta dagar så alex kan vara med.
i fredags åkte vi till grebbestad och stannade tills söndag. det är otroligt mysigt att vara med alex´s föräldrar och toppen väder där nere både fredag och lördag. vi ägnade oss åt att äta god mat, prata massor, åkte in till strömstad för att shoppa lite och sen var det ju såklart melodifestivalen! vi ringde o rösta på sanna nielsen och när hon gick vidare grät jag lika mkt som henne ungefär. haha. jag är inte alls blödig!

igår på kvällen var alex o jag och hälsa på jossan en sväng. hon är min länk till utelivet och allt som händer, jag har ingen koll längre. sen köpte vi söndags snacks och bäddade ner oss i soffan och skratta i vanlig ordning till en annan del av köping. det programet är det bästa som någonsin visats. hoho.

fick ni något fint på alla hjärtans dag föresten? en överskattad dag enligt mitt tycke men det är alltid kul att få presenter. jag fick rosor och bebis fick lundmyr of sweden byxor och strumpor. alex tänker på oss båda=)
snart får jag inte in mer kläder i bebis garderob... haha, det kan aldrig bli för mkt!

nej, nu ska jag slänga på mit lite kläder, lite smink och bege mig till barnmorskan för lyssna på bebis. wiehie.

ha en fin vårdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0