2007

jag har tråkigt så håll till godo.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag började träna, det är en merit för mig.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

ja, jag skulle gå ner i vikt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope.


4. Dog någon som stod dig nära?

nope.


5. Vilka länder besökte du?

eh, jag var på gotland, räknas det som utomlands?=)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
nope.


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

18 juli för det var första gången alex släpa med mig hem efter statt och den 23 augusti. då var jenny o jag i sthlm.

8. Vad var din största framgång 2007?
att jag vågade lita på mina känslor och släppa taget för en gång skull. att jag har fått en sambo som jag är över öronen förälskad i och att vi ska ha barn.

9. Största misstaget?
inget jag inte lärt mig något av.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

nej, eller ja, förkyld o magsjuk men inget större.


11. Bästa köpet?

hm. våran säng.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
blöta utekvällar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

alex.


14. Vad gjorde dig mest arg i år?
det är mkt som gjort mig arg, men det glömmer man bort efter ett tag. så inget stort vad jag kan minnas.

15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
mange schmith - giftig. takida - curly sue.


16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

jag har nog varit glad för det mesta. så ja, jag har varit gladare.

17. Vad önskar du att du gjort mer?

rest utomlands.


18. Vad önskar du att du gjort mindre?

inget.

19. Hur tillbringade du julen?
med alex hemma hos min familj. vi åt en massa, spela spel och bara skratta en hel dag.


20. Blev du kär i år?

jaaaaaaaaaaaaaaaaa.


21. Hur många one night stands?

eh... 2- 3 där någonstans.


22. Favoritprogram på TV?

heroes, oprah, grey´s anatomy, family guy och hemma hos jamie oliver.


23. Bästa boken du läste i år?

scar tissue. en självbiografi av anthony kiedis.


24. Största musikaliska upptäckten?

jag börjar tycka ruskigt bra om hip hop.


25. Något du önskade dig och fick?

alex, större lägenhet och bebis. att bebis har klarat sig bra hittills trots komplikationer i början är ett mirakel.

26. Något du önskade dig men inte fick?
en mops, men vi fick något bättre... bebis=) mops får vänta.


27. Vilket blir ditt nyårslöfte inför 2008?
att jag ska hjälpa till mer här hemma. jag ska vara mer alert.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

var hemma hos mor o & bo. vi åt god mat och jag öppnade fina paket.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mer pengar.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

hm... det är jeans o någon tröja med tryck.


31. Vad fick dig att må bra?

alex, mina vänner och min familj.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

justin timberlake drömmer jag ofta drömmar om. haha.

33. Vem saknade du?

andreas.


34. De bästa nya människorna du träffade?

hm, det måste vara alla nya ansikten man jobbar med.


Kommentarer
Postat av: OneNight i Krilla

Vad säger pojkvännen, om att du Bara hade 2-3 One Nights i månaden under 2007?

2008-01-11 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0