det är inte sant

jag har feber, igen! min mor kalla mig vekling... det må jag så vara, men förstå mig. jag vill inget annat än att den här jävla förkyldningen ska försvinna. jag hatar att vara sjuk.

det som är bra är att jag fått en tid hos en doktor på tisdag. ska kolla vad för tabletter jag kan få mot allt illamående.
jag är svag i alla leder och kom nätt o jämt hem från apoteket förut, fick andnöd efter jag gått upp för trappen. skit kul, verkligen.

stackars alex som får komma hem till en likblek flickvän som har svarta påsar under ögonen så det ser ut som jag har gått en runda mot tyson. men vid det här laget är han väl van... stackars. han har i alla fall med sig presenter till mig, wiehie. jag som älskar presenter.

nu ska jag dra något gammalt över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0