det är kärlek

jag är täppt i näsan och hostar något så grymt mkt. men idag ska jag hoppa in att jobba. det är med skräckblandad förtjusning jag gör det igen. jag har inte jobbat sedan juldan och har trivs ganska bra här hemma. hihi. men jobbar jag ikväll så är jag ledig i morgon så okej då. det är inte direkt att jag har något planerat när alex inte är hemma.
under min lediga tid så tror jag att jag har haft de flesta sjukdomar så nu får det vara slut på det ett tag. det är jobbigt för jag känner mig piggare nu än vad jag gjort under hela min graviditet, då kommer någon jobbig influensa och stör.

igår så ägnade jag min hela dag i princip åt grey´s anatomy säsong 2. jag fick ju säsong 1, 2 0ch 3 av alex i julklapp så det blir medley med det nu. började även kolla på säsong 3 igen och så fort Danny är med så gråter jag tills det kommer blod. haha. oh när han dör. jag såg det avsnittet igår och det var inte några tårar som rann nerför min kind, utan det var verkligen som det var en nära vän till mig som dog. jag är så sjukt blödig, jag vet. jag grät i en halvtimma efter avsnittet var slut, jag skämtar inte. en sån tönt är jag.

nu ska jag göra frukost till mig, vilket suger för alex gör det till mig varje dag. jag saknar honom något så grymt mkt. inatt sov jag i en av hans tröjor för att känna hans lukt, men det vet han inte om. hihi. kalla mig en tönt, men är man riktigt kär i någon så vill man vara med den jämt, o ja, jag vill vara med alex jämt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0